2011年12月31日 星期六

Jenny 2011聖誕除夕前篇

除夕有成班朋友黎Sita屋企開party,攞埋最愛既Melody公仔出黎陣間用來影相。



要忙住準備食物同禮物。


Sita同Jenny兩個好姊妹都鐘意影相。


一講影相就滔滔不絕。


Jenny對Sita男友送俾Sita既雙鏡相機好有興趣。


兩姊妹一齊砌究下。


好得意個view finder係上面,仲要手動對焦。


不過自拍都係set腳架用DSLR好D。


影得我地幾sharp、幾靚!


拍攝場景其實放左好多傢具同食玩,另一篇會詳細介紹。


微型食玩2011聖誕除夕後篇
http://sitarabbit.blogspot.hk/2012/01/2011.html

4 則留言:

  1. 祝你新年快樂和事事如意!
    [版主回覆01/03/2012 15:18:06]咁我要俾心機影多D相先得^^
    [Blog書回覆01/03/2012 15:03:33]肯定!
    [版主回覆01/02/2012 18:21:36]新年快樂!多D過來睇下或留言^^

    回覆刪除
  2. 嘩! 你D枱係咪公仔用架, 好配RE-MENT! 勁鍾意! 果兩隻迷你毛公仔, 係咪又係你珍藏, 好正!
    你好有心意, 竟然將張合照縮細放在相機mon內!
    [版主回覆01/04/2012 16:08:25]幾百幾百又幾千,計計下咁多年買食玩都成萬,不過我會同自己講錢買不到快樂,但玩具可以!XD
    [大眼回覆01/04/2012 15:57:56]小屋小心買到破產,話就話十元八埤, 買下買下又幾百,哈哈
    [創意小屋回覆01/03/2012 15:58:37]我都有扭到呢SET相機, 不過仲未砌, 所以未有得出場!
    哦! 原來D迷你毛公仔係鎖扣, 我睇完你的POST, 我諗我會開始嘜都買, 當然只限十元八埤, 最重要係迷你size, 你好細心, 一d鎖扣, 雜物都可以砌場境.....叻!
    [版主回覆01/03/2012 14:47:55]呢set真係好正,唔買一定後悔。不過要自己砌,我都係拜托男友幫我砌XD
    [大眼回覆01/03/2012 14:25:43]有呀,我有成set 白色系列,三個相機袋都齊,呢set 正呀!
    [版主回覆01/03/2012 13:47:51]係呀~因為Jenny隻手拿唔到相機,咁我就諗不如set腳架自拍,見到個Mon張風景相穿左崩,就諗到影張相key落去。呢set相機扭蛋有無買呀?set場景好正架,重有相機袋唔記得影。
    [大眼回覆01/03/2012 13:35:49]yes ar!好有心機,小屋你講我才知張合照縮細放在相機mon內!
    [版主回覆01/02/2012 18:34:45]D傢俬係Barbie原裝架,而家絕左版買唔番,Melody公仔係Sanrio出既鎖匙扣黎,米色兔仔就係D好平既電話繩,我仲有D好細隻Snoopy公仔同Bear Bear公仔,以前街邊賣$5-$10隻,影公仔屋好有用。

    回覆刪除
  3. 你好有心機砌塲景,讚!我只有小量食玩,沒有砌塲景,只係影過少少相在blog內分享。不過我也常去看食玩朋友的blog,謝謝你的分享!我會常來看你的大仕作。(我的食玩分享只得10篇,有興趣請到我的blog看看,在「閒情玩意」blog分類內可找到)
    [版主回覆01/06/2012 15:56:55]多謝你欣賞,好開心認識你,我暫時都係得5個post,你已經多過我啦,睇得出你都好鐘意食玩,D相好有心機~ 我而家都好努力加多D post, 尋日影左新年主題場景,希望呢幾日有時間執好相出post~

    回覆刪除
  4. Hello,

    謝謝你的探訪。希望可分享玩jenny心得﹗
    [版主回覆01/11/2012 20:39:22]好呀!好開心可以認識到Jenny玩家,我新既Jenny唔多,主要收集80年代至二十世紀出產既Jenny同Jenny's friends, 我會努力幫佢影多D靚相,多多光臨^^

    回覆刪除