2011年12月30日 星期五

Jenny x Naomi 屋企打邊爐

天氣咁凍,Naomi約埋Jenny係屋企打邊爐


Orcara出品既食玩質素最差,勝在夠平,不過呢個gas爐做得比Re-ment同Mimo既靚好多,但Orcara其他打邊爐食物整得好假,所以無show出黎,都係用番Re-ment同Mimo靚好多。 兩碟肉、獅子狗魚蛋卷、酸梅湯、鼓油樽都係Rement出品,其他大部份都係Mimo。


為左砌呢個打邊爐場景,得登買左Mimo同Orcara火鍋食玩再加 D Re-ment同Megahouse,唔知有無人認得晒呢?
 
Jenny最愛吃肥牛,Orcara既肥牛用筷子夾住,用來影公仔相一流。


兩個女仔食咁多野其實食唔晒。



小乖乖又想食,但得個睇字。


第一次買Mimo既食玩,估唔到香港出既食玩都做得咁精細,粟米、生根同蝦都做得好似。


貓貓小乖乖無得食,唯有在主人櫈底訓覺。


Mimo個公仔麵同金姑都做得靚過Re-ment。
 


Re-ment樽酸梅湯真係最得好精細,似番個玻璃樽,Mimo個樽好膠好假


呢個十蚊店茶几用來set場景一流,成日都出場,而家買唔番啦~
 
拍攝場景其實好簡單,一塊牆紙加一塊布,地毯同牆紙襯得靚唔靚呢? 檯面其實是我用的食物盒蓋,再加工貼上垃圾膠袋XD

4 則留言:

  1. 你好有心意呀, 簡單用食物蓋再加返張膠枱布就變為枱...好主意!
    見到你個場境, 我今晚都想打邊爐!!!!!
    [版主回覆01/03/2012 14:43:53]我其實無你咁好心機,我D場景放係飯枱朝行晚拆,用張紙用塊布就影,我都想試下砌間屋,但諗唔到放邊
    [大眼回覆01/03/2012 14:29:31]我想用之前砌果間 twin stars 部屋來砌打邊爐,但唔知點解阿四猛話九唔搭八,唔好搞亂檔攤喎!掃興!
    [版主回覆01/02/2012 13:31:48]Jenny size比較大,可以俾Jenny用既傢俬真係唔多,我小時候更加無Re-ment食玩,所以習慣找D古靈精怪既野代替Jenny傢俬,我試過用首飾箱當飾櫃,小盒子做茶几,哈哈
    回覆

    回覆刪除
  2. so cute ar, u are jenny doll fans?
    [版主回覆01/11/2012 15:30:46]Jenny我由小學玩到而家,玩左好多年啦~ 而家好似無咩人玩,我D公仔都係多年前買落。

    回覆刪除
  3. 我屋企個美琳見到都話想打埋一份啊~!!!正到卑~!! yeah~
    [版主回覆01/12/2012 01:08:29]下次請埋美淋黎我屋企食飯啦,我都有幾個Marine呀^^

    回覆刪除
  4. 靚靚靚~
    [版主回覆03/13/2012 19:13:03]謝謝你鼓勵,我會努力影多D靚相^^

    回覆刪除