2011年12月29日 星期四

Jenny x Naomi 2011年中秋篇

呢排忙住攪結婚擺酒D野無時間砌新場景出住舊相先

第一次買T for Candy既食玩, 以前有朋友送我T for Candy「街頭小食」,size比Re-ment出産既食玩大,所以一直都沒拆出來影相,今次呢set「中秋月餅篇」明顯又比Re-Ment小,不過造工相當細緻,而且價錢便宜,好開心香港既食玩越來越有水準。T for Candy燈籠共有四款,造得好像真,有一款坦克車要自己貼貼紙,我怕麻煩沒影出來。


特地為Naomi配上藍色的秋季服裝,外套跟半截裙都是數年前購自Sugar Mag。木椅是日本旅行時購自Azone,由實木及藤1:6打造,手工絕不馬虎。背景竹簾購自十蚊店,間中可在這裏找到我要的場景道具。後面既茶具是來自Re-ment「東南亞雜貨店」。

T for Candy月餅造工相當精細,月餅有傳統及冰皮兩種,紙盒的設計充滿懷舊feel,不過要花少少時間及心思自己摺。

水果除了沙田柚,其他我改用了Re-ment「產地直送」set場景,因Re-ment部份生果切開比較像真。牙簽是Re-ment「飯煮好未?」那set,中間那支牙簽可獨立取出,我差少少弄掉了,以前Re-ment既食玩真是精細過而家好多。

Re-ment「東南亞雜貨店」的懷舊暖水壺我好喜歡,用來set中秋場景真的十分合襯。白色既冰皮月餅及白色既燈籠好難影,一時大意細節都沒拍出來。

Jenny手上的七彩兔仔燈籠顏色好靚,影出來好sharp。身上既衫來自who's that girl, 曾有段時間瘋狂愛上這個出名的日本公仔品牌。


Jenny Naomi來張中秋大合照。祝大家中秋節快樂!!
 
 
 
拍攝現場令人想起亞莉亞蒂 。

17 則留言:

  1. 滕椅真係好靚, 配中秋影好掂...你D公仔衫真係好靚!
    [版主回覆01/02/2012 14:04:38]多謝呀,張藤椅係好多年前去日本yen仲係七算時買落,我記得八百幾yen, 我買左兩張,當時都覺得好貴,不過傢俬可以Keep好耐,同埋放場境好有用

    回覆刪除

  2. (我係亞伯)
    [版主回覆01/05/2012 14:07:06]伯伯我認得你頭像XD

    回覆刪除
  3. 中秋節快樂
    [版主回覆09/30/2012 16:34:34]小屋,中秋節快樂!

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂哦!
    [版主回覆09/30/2012 16:56:47]吹吹風,祝你同屋企人有個快樂中秋節!

    回覆刪除
  5. 祝你有個甜甜蜜蜜嘅中秋節!
    [版主回覆09/30/2012 22:56:39]多謝,你都係,有個快樂中秋

    回覆刪除
  6. 場景佈置得很有心思喔!......Sita 每次都把娃娃拍得好漂亮啊!
    [版主回覆10/01/2012 15:03:07]過獎啦,其實係Jenny同Naomi都好上鏡就真
    甜甜貓中秋快樂呀~

    回覆刪除
  7. 祝你中秋節快樂!場景佈置好靚!
    [版主回覆10/01/2012 15:15:35]叮噹貓,中秋快樂,花旗國會慶祝中秋嗎?
    因為無時間,只好片舊年中秋D相,希望出年有時間再影過D靚
    d既!

    回覆刪除
  8. 中秋節快樂ar.. 美女配令景..
    [版主回覆10/01/2012 15:18:08]姜斯拉,中秋節快樂,其實而家睇番以前D相唔太滿意就真,希望明年可以再影過

    回覆刪除
  9. Son Cheung 正 義2012年10月1日 凌晨1:49


    [版主回覆10/02/2012 23:49:56]

    回覆刪除
  10. 遲咗睇" ..................一如以往 " 正
    [版主回覆10/02/2012 23:52:14]過獎,舊照未夠好,希望明年有機會再影過

    回覆刪除
  11. D食玩 SIZE 同 JENNY D SIZE 真係好 FIT, 好鬼似真人食月餅咁, 同埋D相好令。
    [Carry回覆10/06/2012 23:00:42]係呀, 所以我都入左兩合
    [版主回覆10/06/2012 22:05:43]T for Candy出既月餅仲細個Mimo出個D,不過平平地幾抵玩
    [Carry回覆10/06/2012 21:44:22]係呀, 睇相真係唔太覺, 你而家講先有D覺係.
    [版主回覆10/06/2012 17:00:24]過獎啦!其實D月餅細左少少不過影相唔太覺

    回覆刪除
  12. Pandora 香傭講法文2012年10月9日 下午1:24

    好靚女!!
    [版主回覆10/18/2012 12:07:33]Naomi同Jenny都好靚女

    回覆刪除
  13. 等緊妳出年的中秋節場景
    [大眼回覆10/18/2012 22:48:47]打算去邊?
    [版主回覆10/18/2012 21:51:52]最近接左兩單大job, 頭期內去唔到旅行,希望年尾去到啦
    [大眼回覆10/18/2012 18:58:34]sita, 咁就加入我地c奶隊了,恭喜你,祝你地百頭到老呀!去邊度蜜月?
    [版主回覆10/18/2012 12:10:48]終於擺完酒,一身鬆曬,希望明年可以可以DIY 多D配件放入中秋場景

    回覆刪除
  14. d中秋用品好細緻呀 :D
    [版主回覆10/18/2012 12:13:14]係呀,T for Candy呢set中秋真係唔錯架

    回覆刪除
  15. 兩個娃真的很美, 加上身上的時裝及坐姿, 十分典雅....
    [版主回覆10/18/2012 12:17:05]係呀,以前出既Jenny & friends真係靚好多,保存十年八年都仲好好

    回覆刪除
  16. 全部食玩都好正呀!!! 最鍾意飛機燈籠~
    [版主回覆10/18/2012 12:20:13]呢set出既時候都係$99, 不過我買時絕左版要百幾蚊,但依然覺得好抵!

    回覆刪除
  17. 好應節呀~~~ nice job!
    [版主回覆10/28/2012 13:23:16]多謝呀~ 希望出年有時間砌過豐富D既

    回覆刪除