2012年10月15日 星期一

2012年微型展覽「獨特的香港縮影」part 3

已經於上月21日完滿結束,在各界傳媒廣泛報導,反應熱烈,人潮迫爆會場,參觀者除了要排隊輪籌外,還要限時參觀,要拍照留念也不易。幸好我是在開幕不久宣傳還未出街已去參觀,才能拍下這麼多照片,在此分享給喜歡微型玩兒的朋友看。

李來有的作品是我一向十分欣賞,她創作出的一系列香港排檔可謂超級經典,還出版過書藉「1:12香港街頭排檔縮影」,詳盡介紹模型的做法。李來有亦是前香港微型藝術會的創辦人,該會於2005年舉行了香港第一個較有規模的微型展覽會。



李來有做的微型花獨特之處不是用黏土做的,全是用紙剪貼出來。
用紙做的微型花別有風味。
 






李來有的作品金魚檔在過往幾次的微型展覽會已展出過,廣為人所熟悉。


單看照片根本看不出金魚缸是模型。


蔬果檔的蔬果全是用黏土做的。
 

李來有用黏土做的蔬果可以假亂真。


雜貨舖內的乾貨也是用黏土做成的。


臘腸潤腸做的好細緻。


想知道如何用黏土做出排檔各樣配件,就快去買本「1:12香港街頭排檔縮影」。

記得小時候也喜歡去這些手工材料舖買東西。

那個絲帶做的頭cool及蝴蝶結我小學時也有用過。


李來有的魚檔也獲不少好評。


精緻的手工令人目不暇給。


一個小小檔口,魚的種類也不少,甚有可觀性。


李來友的鞋檔充滿香港地道風味,很久沒光顧過此類鞋店。


布鞋也是全人手製作。


羅記皮鞋是Louise Chan跟李來有參考電影「歲月神偷」而創作的作品。


鞋子的作法跟排檔一樣。


店內加了不少工具,令場景更豐富。


屋頂的天窗可看到二樓休息室的情況。


以前唐樓常用的綠色鐵窗。


二樓另一面設有大窗令建築物內部更有可觀性。

11 則留言:

  1. 嗶, 真係做得好精細
    [版主回覆10/19/2012 18:02:29]當年都想跟李來有學微型手工,但抽不出時間,可惜現在沒有開班

    回覆刪除
  2. 呢d綠色排檔真係好有特式。
    [版主回覆10/22/2012 12:00:45]果子,你有無買李來有本書?真係好正!

    回覆刪除
  3. 原來D花係紙做, 呢果花檔我睇咗幾次一值想是粘土做, 多謝你的資料
    [版主回覆10/22/2012 13:25:44]作者本書有教點樣用紙整,我覺得佢個方法幾有自己風格

    回覆刪除
  4. 真的好精緻 ^-^ 照片拍出來, 還以為是真的呢! :p
    [版主回覆10/22/2012 23:40:44]係呀~呢D真係大師級作品

    回覆刪除
  5. 真係好靚~ 大師級既作品真係令人驚嘆。
    [版主回覆10/31/2012 17:12:08]雖然我已睇過好幾次展覽有展出,每次都睇完又睇,實在太靚啦!

    回覆刪除
  6. Happy Halloween ~ 仲未忙完呀?
    [版主回覆10/31/2012 17:15:36]Happy Halloween, 結完婚而家到忙跟客屋企既裝修,同一時間跟幾單頭都大埋,真係好想好好玩下玩具

    回覆刪除
  7. 手作透明樹脂小飾物店 の Little Dream Story2012年11月2日 清晨7:42

    目不暇給~~
    [版主回覆11/09/2012 01:31:50]真係要花好多心思先做到

    回覆刪除
  8. 真係造得好鬼精細...........
    [版主回覆11/09/2012 01:30:58]係呀,好似藝術品咁

    回覆刪除
  9. 你的相,影得好靚!
    [版主回覆11/28/2012 01:06:07]多謝,係部Olympus EPL2影得靚姐

    回覆刪除
  10. 奠係十分之吾好意思咁耐先回應你,因為我平時post完D相之後好少開個blog,所以blog友回應我都吾知,有時忙得濟隔左成幾個月先開個blog睇,多多見諒,你上次問我大排檔綠色架,係咪指個檔口呀?係mimo系列.你整嘅迷利作品好精細好靚呀,我閒時都有整吓黏土,自巳買左好多教人整迷利食物同埋場景嘅書,你係咪有上堂去學架?

    回覆刪除