2012年12月20日 星期四

APM 法國女微型藝術家展

apm邀請了法國新一代鬼才微型藝術家食品造型師Stéphanie Kilgast首度訪港並舉辦首個個人展覽,展出一系列微型食物藝術品,取材仿自真實食物,1比12縮小的甜品包括蛋糕、馬卡龍、麵包等等。


 



















由2012年12月7日至2013年1月1日,讓大家一起進入微型藝術品的奇妙世界。

齊蓋斯特(Stephanie Kilgast)首度訪港,並在一家大型商場展出500件仿真度極高的袖珍耶誕大餐美食藝術品,包括耶誕大餐、美味可口的法式蛋糕、甜點等, 連日來吸引大批香港市民前往參觀。

 這位28歲的法國微型藝術家食品造型師指出,任何年齡的人,幾乎都難以抗拒甜絲絲的甜品,享受那種吃過後愉悅的心情。如果把蛋糕、餅乾等食物製成一個個微型模型,更會讓大人、小孩愛不釋手,徜徉於微型藝術品的奇妙世界。

 她說,最珍貴的是微型藝術品取材仿自真實食物,都是1比12縮小製作的翻版。

 齊蓋斯特表示,她創作微型藝術品緣於2007年夏天,在偶然機會下發現對它們的興趣,並開始創作。這些小巧精緻的食物,常讓她重拾童年的回憶。

 齊蓋斯特已完成建築學士學位,但她對袖珍藝術品的熱情並未減少,希望以微型藝術師作為職業,一直創作下去。

 除了微型擺設,齊蓋斯特更把微型食品製作成戎指、項鏈、耳環等飾物,把微型藝術品融入日常生活當中。近年,她致力於微型藝術品教學,希望更多人認識和喜愛微型藝術品。

 她曾接受多家國際媒體採訪,登在Metro Toronto、EUROPA、Make Jewellery等雜誌報刊。2011年被德國DW-TV電視台節目邀請,做專訪微型藝術品介紹。

 齊蓋斯特的作品眾多,在法國深受讚賞,被譽為法國新一代鬼才微型藝術造型師,更受邀到各地演講及展覽。

 她這次也計畫教授小朋友製作袖珍耶誕美食藝術品。(新浪網)

11 則留言:

  1. 我都有去APM睇過,真的一樣....
    [版主回覆12/23/2012 21:19:28]睇見都想食~

    回覆刪除
  2. 好靚喎!放假要去睇下先!
    [版主回覆12/23/2012 21:17:38]都幾值得去睇下架

    回覆刪除
  3. 多謝你的讚美 好難為情呢~
    [版主回覆12/23/2012 21:16:21]咁拉姑你D相真係影得好靚,你個blog我有睇開架,恭喜你之前入選今日之選,加油呀~

    回覆刪除
  4. Sita,多謝你的介紹,我去唔到現場,但在這裡睇得好開心......祝你有一個快樂的聖誕節!
    [版主回覆12/23/2012 21:10:06]我今次D手機相影得唔好呀,呢排太忙抽唔到時間帶相機去影過

    回覆刪除
  5. 好靚!thanks for sharing
    [版主回覆12/23/2012 21:21:49]我遲左先報料,希望大家睇得切

    回覆刪除
  6. must go
    [版主回覆01/07/2013 19:40:16]你仲可以睇埋拉姑d相,佢真係影得好好
    [大眼回覆01/07/2013 19:12:59]好彩可以睇你D相
    [版主回覆01/07/2013 19:11:10]不過講真,呢個展覽無之前香港微型藝術家既咁精彩,無咩大驚喜
    [版主回覆01/07/2013 19:08:46]我都係copy報紙既內容,原來改左展覽日期,too bad
    [大眼回覆01/07/2013 19:00:49]我問過apm了,原來只是去到1月2號,唔緊要,這些展覽常常有的
    [版主回覆01/07/2013 13:30:02]我都唔知,係二樓定三樓中間位置,不過尋日應該完左
    [大眼回覆01/05/2013 23:27:26]今日去唔見有展覽,是不是完了?
    [版主回覆12/24/2012 12:22:27]早兩三星期前蘋果新聞有報導,我以為好多人都知,我都太忙都係最近先得閒去睇,好在趕得切報料

    回覆刪除
  7. 手機都影得靚過我。我都係咁橋見到都係用手機拍咋。
    [版主回覆12/24/2012 12:26:18]因為飾櫃反光,手機影要盡量貼住玻璃影,所以我都唔係影到太多唔同角度,用相機有微距、防手震,再加偏光鏡影會靚好多

    回覆刪除
  8. 我咁啱經過睇咗一陣, 真係好正!
    聖誔快樂
    [版主回覆12/24/2012 12:28:44]我都想帶相機再去影多次,可惜抽唔到時間

    回覆刪除
  9. *** 聖誕快樂 ~~~
    [版主回覆12/24/2012 23:21:37]聖誕快樂,終於趕得切出聖誕場景啦~

    回覆刪除
  10. 嘩!好cute!!!!謝謝分享!
    [版主回覆01/03/2013 20:43:20]如果有帶相機就好啦,D相可以影得靚D

    回覆刪除
  11. 多謝你的分享!

    [版主回覆01/07/2013 13:30:47]唔好客氣

    回覆刪除