2012年1月12日 星期四

Jenny新年和服造型

未執好新相之前,睇住舊相先。呢輯相係去年春天時拍攝,很少帶Jenny拍外景,心血來潮約了友人去沙田某公園影和服造型。



這是舊版80年代的Jenny,頭較大,臉較圖,眼睛也是較大較圓,頭髮大多數是金直髮。而且舊版和服手工精美,布質也用上織花布,可比美真人着的高級和服,跟現在的劣質平價印花布無法相比。


這兩個80年代的和服Jenny保存得好好,我一直都捨不得拆盒拿出來玩,只此一次帶出街影相。


Jenny手上拿的是Re-ment「京都之戀」的土產,感謝友人借出拍照。


做得好精細呀!睇見都想食。


這個是早幾年在Sogo購入的新版Jenny, 也是近期我覺得最靚的和服Jenny。


新版Jenny明顯面較小,五官比較清秀,膚色也較白,大概是美女的標準也隨着年代變了。


而和服造型多數配啡色頭髮,比較合襯。配上毛毛頸巾比較新潮。十多年來收集了十多個不同年期的和服Jenny & friends, 遲些再拍給大家看。

 

6 則留言:

  1. 圓面靚D
    [y回覆01/12/2012 23:15:35]XDDDDDDDDD
    [版主回覆01/12/2012 21:23:59]圓面童顏D, 啱伯伯你XD

    回覆刪除
  2. 新舊版都一樣咁靚。
    [版主回覆01/16/2012 11:24:46]其實我小時候由舊版Jenny開始玩,所以多了份童年回憶,新版頭髮同body質地靚好多,舊版就和服質地靚好多

    回覆刪除
  3. 和服真係好靚, 好細緻, 係咪同真和服一樣, 有幾層?
    [版主回覆01/16/2012 11:27:48]舊版衣領車多條邊扮兩層,和服質地似絹面有光澤,
    新版就無左條邊,質地似棉質。

    回覆刪除
  4. 好靚的造型!
    [版主回覆01/18/2012 10:46:34]Jenny真係好襯和服造型^^

    回覆刪除
  5. 如果有亭台樓閣湖水景就更顯意景及美態^^
    [STEVE回覆01/21/2012 17:52:34]你們共同創作一定有新火花 , 期待期待.
    [版主回覆01/21/2012 12:24:45]好啊!第日我間和式公仔屋做好,可以問你借來影相,其實我地可以交換D珍藏影相(如我D公仔傢俬),一來慳錢,二來環保,三來慳地方,我而家有四大箱1:6傢俬,真係勁頭痛~
    [創意小屋回覆01/21/2012 11:46:42]Sita, 三弦應該有1:6, 我前年去沖繩玩買咗個匙扣 (我唔知係咪三弦琴, 不過肯定係日式琴仔1啦). 當時我見到有d係大隻D架....好似有D如手掌size啦....
    [STEVE回覆01/18/2012 20:12:40]試用硬咭紙 , 製成後塗上指甲用的光油 , 乾後再貼白線弦 . 掂哂 ^^
    [版主回覆01/18/2012 20:06:14]哈哈,我只想到食~ 三弦琴不知有沒有1:6minature賣呢?
    [STEVE回覆01/18/2012 20:00:31]在和式屋中 ! 已JENNY 的優雅莫過於泡綠茶或彈三弦琴啦 !
    [版主回覆01/18/2012 19:56:02]不過有排都去唔到日本住,希望今年可以砌一間和式屋俾Jenny啦~
    [STEVE回覆01/18/2012 19:46:20]有日本實景 GREAT 期待JENNY 新照.
    [版主回覆01/18/2012 19:21:49]我打算下次去日本京都、淺草旅行,帶D和服Jenny去影相

    回覆刪除
  6. 因為大多數和服的jenny多是日制,質素好!現在大陸的公仔,大田真係唔想買!
    [版主回覆01/22/2012 01:27:11]我都好五六年無買過Jenny, D造型手工真係無咁吸引

    回覆刪除