2013年6月23日 星期日

微型食玩 Jenny 80年代的少女房間

近年流行懷舊微型玩兒,不少微型愛好者更不惜功本收集各款微型玩具(日本稱之為菓子食玩,簡稱「食玩」),部份絶版食玩更被抄至過千。

早在八九十年代我已喜歡收藏Jenny公仔及一些微型小配件,但那時並不流行果子食玩,加上小朋友零用錢不多,要砌一間公仔屋其實不太容易,以下的收藏品除了少部份是兒時珍藏,也有長大後二手買入的懷舊玩具,再加上近年流行的Re-ment食玩。


八十年代的Jenny公仔樣子比較清純,衣服的用料、款式及手工都比現在精細,年代久遠依然能保存得相當好。
 
八十年代出版的Jenny田園系列傢俬「Sweet Country」一直是我最喜歡的,
http://sitarabbit.blogspot.hk/2013/05/jenny.html
原本一套有十二款,幸運地從二手巿場買到其中幾款。
 
手袋全是「Sanrio」及「Re-ment」早期的食玩,現在買少見少。
 
音樂盒是來自Re-ment「少女寶物」,我小時候也有一個,憶起不少兒時回憶。

Twin Stars首飾箱是原裝「Sanrio」出版的,造的真的很精緻。
 
原裝Jenny妝檯每個櫃桶都可打開儲物,護膚品是來自Re-ment「少女寶物」。

「Sanrio」出版的Twin Stars 筆插及托盤。

妝檯揭板可打開可儲物,好精巧。
 
貓貓燈是實木做,是九十年代時的收藏品。

「Sanrio」 及 「Re-ment」都有出版過Hello Kitty 食玩。

很多八十年代的少女都喜歡收集Hello Kitty 文具。
 
「Sanrio」 Twin stars袋我小時候都好想要一個。

拖鞋來自「Re-ment」少女寶物,體重磅及地毯是Re-ment「懷舊家電」。
 
Sanrio「Twin stars」食玩全都是我非常喜歡的收藏品。
 
Jenny的鞋櫃內隆原來還有暗櫃桶。
 
原本是放鞋,改放了文具。
 
八十年代日本流行少女漫畫造型的文具及用品,我記得我小時候有填色薄。

 
這些全是來自Re-ment「少女寶物」。

 
小時候曾經希望有一個少女漫畫造型的筆盒及顏色筆。


無論在香港或日本,Hello Kitty也是「Sanrio」最受歡迎卡通人物,食既出完又出。


顏色筆可獨立取出,做功一點也不馬虎。


Jenny很喜歡編織毛巾及冷衫,迷你拼貼咕𠱸是人手做的,很久之前日本旅行時買的。


Jenny也非常善長針指呢~


「Sanrio」的Hello Kitty衣架。
 

燙衫板及燙斗是Re-ment「懷舊家電」。


電視櫃其實是小時候在文具店買的首飾箱,被我當成Jenny的傢俬,那個年代很難買到公仔傢俬,所以特別珍惜。


半圓層架是「Re-ment」懷舊家電,用來砌場景好好用。


金魚包不是食玩,是買回來的手作miniature,而金魚缸是真玻璃做的。

筆刨是來自Re-ment「少女寶物」。豬仔錢箱、少女漫畫都是Re-ment「那些年我們是小學生」。
 
八十年代還流行看錄影帶,家家戶戶都有錄影機。


「Sanrio」Hello Kitty 電視外殻可拉下來,外形超可愛。


Jenny養了一隻貓叫小乖乖,最愛在主人看電視時睡在她大腿上。


買不到八十年代絶版Jenny「Sweet Country」餐車,幸好有Re-ment「法國餐廳」餐車代替。


迷你玻璃樽是小時候收集的,「Sanrio」的Twin Stars杯碟及「Re-ment」 Hello Kitty餐具。


TV櫃下層放了很多Jenny兒時的玩具。



 
懷舊玩具主要來自Re-ment「少女寶物」「生活百貨」「那些年我們是小學生」


Jenny很喜歡用漂亮的盒子收藏東西,猜猜裏面是什麼?


 除了收集玩具精品外,原來Jenny也很喜歡玩各種樂器。


最後來張公仔屋大全景。


Jenny田園系列傢俬「Sweet Country」介紹

 

38 則留言:

  1. WoW
    是神級的作品,典雅的風格,詳細的介紹,讓我對jenny的認識加深了不少!你的場景配搭很能夠體現大多數少女心目中的理想房間!每件東西也是一件珍寶,你好幸福地可以擁有它們!我好喜歡你的場景
    謝謝分享!
    [版主回覆06/24/2013 12:40:32]過獎啦,不是什麼神級
    我把自己喜歡的東西都放進Jenny房間,我小時候一直夢想有一間這樣的房間。
    前兩個月渡蜜月去日本看櫻花,真的太美,所以將櫻花加了入場景。
    [Kelly大小姐回覆06/24/2013 03:24:25]窗外的櫻花美景也是引人入勝的用心選材!

    回覆刪除
  2. 幸福的房間, 有咁多寶物
    [版主回覆06/24/2013 12:42:17]呢度真係放左好多心愛既寶物,睇到都幸福

    回覆刪除
  3. 鐘意個化妝枱,成間房好古色古香~~~
    [版主回覆06/24/2013 12:44:45]成套Jenny「Sweet Country」傢俬我都鐘意,尤其是呢張妝枱
    [版主回覆06/24/2013 12:44:04]成套Jenny「Sweet Country」傢俬我都鐘意,尤其是呢張妝枱

    回覆刪除
  4. 超靚的田園風呀!個景會唔會拆?我d SANRIO twin stars 有溶貼紙情況。:(
    [版主回覆06/24/2013 13:20:14]Sanrio出既食玩係有溶貼紙情況,唔止Twin Stars, Hello Kitty都有,仲溶得好利害,Re-ment出既Hello Kitty食玩就無呢個問題~
    [版主回覆06/24/2013 13:12:55]平時返工日日做設計走mordern風格,放左工想砌下d田園嘢relax一下,暫時應該唔會拆住,最多間中換下唔同Jenny同擺設。

    回覆刪除
  5. 你襯得超靚呢
    真係好多珍藏
    最like D furniture
    [版主回覆06/24/2013 13:18:02]係呀Jenny「Sweet Country」系列我真係越鐘意,有錢都買唔番~

    回覆刪除
  6. Sita, 多謝你又再帶給我一點一滴的童年回憶,有部分的小玩意亦是當年很想擁有但又無錢去買。然後,最令我開心,當然是再次見到你的珍藏及那為肖為妙的場景!
    [版主回覆06/25/2013 16:18:07]你鐘意就好啦,小時候物質生活唔高,真係好多玩具負擔唔起,買到呢d懷舊玩具真係超開心,好想同鐘意玩公仔同食玩既朋友分享

    回覆刪除
  7. 好鍾意呀
    見到你個場境流晒口水, 你真係有好多珍藏, 先不講JENNY, 連好多REMNET 我都無,
    你將佢地組合埋一齊, 真係有好大火花, 起LIKE.
    [版主回覆06/25/2013 16:39:01]我一直以為小屋齊晒大部份Re-ment食玩,我個set「少女寶物」當年買左$160,好彩當時無走寶。佢出既時候我已經好想將佢放係Jenny間房,其實呢間Jenny房係N年前我砌過一次,仲影埋相,d相仲keep係度,不過個時無放Re-ment食玩,只放了少少miniature, 所以今次特登再影過一次放多d唔同食玩。

    回覆刪除
  8. good
    [版主回覆06/25/2013 16:39:20]Thanks

    回覆刪除
  9. 呢D田園家具真係好細緻,加埋REMENT,真係一間好靚,KRIN媽睇到留晒口水
    [♥ KRIN ♥回覆06/29/2013 10:24:02]算啦,我有時阿Q咁想,我地而家唔覺靚,可能日後唔出時又會覺得CUTE,就等於從前的LICCA田園家具同而抄到好貴的BARBIE70年代迷幻橙色家品...
    [♥ KRIN ♥回覆06/29/2013 10:20:54]我最近都在二手店買左部芭比電單車俾我阿LICCA,部車唯一係粉紅色,
    [版主回覆06/25/2013 16:44:47]係呀~
    用Re-ment食玩襯Jenny同Licca傢俬真係好正架,size剛剛好
    你套Licca白色房子都好靚,仲可以有好多變化砌場景,我都想買Licca Pizza 店呀, 尤其鐘意架電單車。

    回覆刪除
  10. 終於等到jenny 房間了.. 最鐘意張椅同個 咕臣...
    [版主回覆06/25/2013 21:26:06]唔好意思,我手腳慢,其實砌好兩個星期,不過未得閒影相同寫blog
    個咕𠱸真係好精緻架,同妝枱下面張地毯一set, 不過我唔記得close up影一相

    回覆刪除
  11. 好多小女孩寶物呀 sweet country 傢俬系列好靚!
    [版主回覆06/25/2013 21:31:50]我都羡慕你有咁好既手藝,可以DIY咁多靚野
    「少女寶物」出個時我買$160, 個時Re-ment食玩唔係好值錢,係後來先炒到咁貴

    回覆刪除
  12. 謝謝你的分享,羡慕你的收藏如此豐富,我得好少乍!場景好正!
    [版主回覆06/26/2013 23:52:12]其實唔買玩具,都買唔起樓,真係太貴
    [叮噹貓回覆06/26/2013 22:25:19]香港d樓咁貴,可能買玩具實際d!
    [版主回覆06/26/2013 01:29:53]所以儲唔到錢買樓囉,d錢用黎買曬玩具~

    回覆刪除
  13. 好嘢!!一齊上人氣!!
    小鴨好羨慕你哋有公仔屋,我都要努力起間鴨屋先!
    [版主回覆06/26/2013 14:10:32]我都好開心,同小鴨一齊上「今期流行」人氣精選,仲做左「鄰居」

    回覆刪除
  14. 恭喜Sita Rabbit上人氣^0^/
    [版主回覆06/26/2013 21:55:22]好意外呀,多謝yahoo,多謝大家~

    回覆刪除
  15. 好可愛吖
    [版主回覆06/26/2013 21:55:54]多謝呀,真係好可愛㗎~

    回覆刪除
  16. so cute! thx for sharing!
    [版主回覆06/26/2013 23:52:49]多謝你

    回覆刪除
  17. kawaii
    [版主回覆06/27/2013 11:26:46]多謝呀

    回覆刪除
  18. Molly 公路之星2013年6月26日 下午5:14

    好精緻!
    [版主回覆06/27/2013 11:26:14]謝謝你欣賞~

    回覆刪除
  19. 好精緻, 看到八十年代的hello kitty design, 最可愛了.
    [版主回覆06/27/2013 11:25:37]原來Lotte喜歡Hello Kitty, 80年代的Helo Kitty主要是紅色設計,很多時會用上格仔及條子圖案,很特別~

    回覆刪除
  20. 女孩子的夢幻小屋 就是滿滿的好sweet
    [版主回覆06/27/2013 22:26:40]把我兒時喜歡的東西都盡量放進Jenny的夢幻房間

    回覆刪除
  21. 完全是我的童年夢想~~一定花了不少心機去搜羅,也花了不少金錢......謝謝妳的分享!
    [版主回覆06/27/2013 22:29:18]是十多年來的收藏品,一點一點累積的,我不愛買衫買鞋,但會花點錢買玩具,謝謝你欣賞

    回覆刪除
  22. 真係好90年代
    如果我個屋企夠大,都希望可以儲呢d屋仔,玩呢d坃具
    之前都玩過砌屋仔,可以整床,櫃,枱,都好好玩
    [版主回覆06/28/2013 23:23:14]除左八十年代Jenny房間,之前也砌過一間二十世紀既Jenny房間,希望你也喜歡
    微型食玩Naomi的睡房前篇
    http://blog.yahoo.com/sitarabbit/articles/831319/category/Jenny+x+食玩
    微型食玩Naomi的睡房後篇
    http://blog.yahoo.com/sitarabbit/articles/839321/category/Jenny+x+食玩

    回覆刪除
  23. 不錯不錯 第一次見 非常細致 謝謝分享 : D
    [版主回覆06/28/2013 23:26:22]多謝多謝,希望你也喜歡我之前砌既公仔屋,有空可看一下

    回覆刪除
  24. 好靚呀! 大開眼界!
    [版主回覆06/28/2013 23:25:17]多謝欣賞,有空可以睇下我之前砌既雪糕屋、鞋店等等

    回覆刪除
  25. 好靚呀! 好有少女味道~
    [版主回覆07/01/2013 13:05:59]謝謝,間房襯番少女味既Jenny

    回覆刪除
  26. it's so cute
    [版主回覆07/01/2013 13:07:26]多謝欣賞

    回覆刪除
  27. 個女仔好有米>_<我細個都冇甘多 =3=
    [版主回覆07/01/2013 13:08:34]我細個都無,所以大個將夢想放係Jenny間房度

    回覆刪除
  28. Nice~
    [版主回覆07/01/2013 13:12:18]謝謝
    [版主回覆07/01/2013 13:09:54]謝謝

    回覆刪除
  29. 超級精緻…最鐘意就係睇呢d咁迷你size既野!!
    食玩我都有好多盒,但真係冇位擺所以收埋晒係床下底-_-
    [版主回覆07/01/2013 13:12:11]其實有好多玩具本來都放係床下底,今次影相先執番出黎

    回覆刪除
  30. 哇,好精緻呀!真係勾起好多會憶。雖然 Jenny 同 Barbie 都係金髮,不過始終對 Jenny 有親切感 d。
    [版主回覆07/01/2013 13:44:20]你咁講,我係小食部買過吹波糖裏面有Licca貼紙,迷你玩具我唔記得,不過大丸我未行過,我第一個Jenny係銅鑼灣松坂屋買架
    [海倫回覆07/01/2013 13:25:31]有無買過包兩片香口膠(黃色)同迷你玩具嗰 d ?仲記得以前去大丸,有一 part 係專賣呢 d,會逐盒睇個號碼,睇吓係咪自己想要嘅嘢
    [版主回覆07/01/2013 13:14:10]係呀,我細個唔玩Barbie, 只係鐘意玩Jenny, Licca

    回覆刪除
  31. 好多珍藏好多寶物, 佈置好girly, 睇得好開心呀!
    特別喜歡little twin stars的物品, 實在好珍貴!!
    [版主回覆07/18/2013 19:59:34]你鐘意就好啦,希望Re-ment可以出多d little Twin stars既食玩,一定好多人爭住買呀

    回覆刪除
  32. 簡直係每個少女夢想中的房間﹗好靚﹗好鍾意呢個田園風﹗
    [版主回覆08/13/2013 23:08:22]其實我而家雖然唔係少女,但都鍾意田園風

    回覆刪除
  33. 個懷舊少女筆盒真係好正, 勾起好多童年回憶~

    我細個時超勁鐘意Candy Candy, 未出世時已經背熟晒d劇情~
    [版主回覆08/31/2013 15:03:33]小甜甜我未睇過,另一套同作者既卡通「淘氣小雪兒」我都好鐘意,公仔真係好靚呀

    回覆刪除
  34. 搬blog家後, 請寄個地步給我, 謝~ (忍著淚說聱goodbye)
    [版主回覆08/31/2013 15:01:01]另外,大家可以add 我facebook「Sita Liu」,我都add左十幾個blog友,大家會易d搵到其他人
    [版主回覆08/31/2013 14:57:42]我都暫時去左Pixnet
    http://sitarabbit.pixnet.net/blog
    不過未搬內容過去
    佢好似可以將yahoo blog既資料搬過去

    聽聞好多人blog友過左去

    回覆刪除
  35. i am too late , ,好精緻 ~~ but 搬blog
    [版主回覆09/01/2013 20:20:55]放心,我搬左blog之後會盡快通知大家地步

    回覆刪除
  36. Hello, 因爲Yblog關閉了,
    Circle想跟你們保持連繫,
    所以特意來留言, :)
    Circle希望你能加我FB好友,
    或到CIRCLE BLOG留言, 你往那裡搬去了:)
    ----
    要是你搬BLOG到PIXNET/Blogspot,
    這是Circle's Blog新網址:
    http://circleg.pixnet.net/blog
    http://circlecleg.blogspot.hk/
    ----歡迎加返Circle :D 感謝你!!
    https://www.facebook.com/pages/CircleG/219482714824317
    [版主回覆09/03/2013 21:49:11]放心,circle我已在pixnet add左你,不想跟大家失散,保持聨絡

    回覆刪除
  37. 多謝你呀!雖然大家素未謀面,但好似老朋友一樣,其實一睇要close blog, 我就好傷感。因為我bookmark 左好多網友,就算佢地好耐無update, 我都會間中睇睇,回味一下大家砌嘅場景。希望真係再有一個平台可以比我地再重聚啦!
    [肥鴨回覆09/05/2013 22:29:06]一定會,多謝你。
    [版主回覆09/04/2013 22:23:19]其實我都唔開心左好多日,今日我寫左新post貼大家新blog既link, 點知俾yahoo block左,只有我睇到,其他人睇唔到,擔心死我,好驚以後大家再搵唔到我,好彩試左幾次,delete左其他人d link,就無事,去到新地方,最怕無人留言,一定寂寞死我,肥鴨,你第日記得留言俾我呀~

    回覆刪除
  38. 大家在新的地方從新開始,一齊加油,我們一定會再相遇~!
    http://sitarabbit.blogspot.hk
    http://sitarabbit.pixnet.net/blog

    回覆刪除